miercuri, 23 octombrie 2013

Prajitura cu gris si nuca de cocos



Am adaptat o prajitura simpla cu gris si nuca de cocos si am transformat-o intr-o prajitura mai colorata si mai aromata. Si pentru ca aveam compozitie din belsug mi-au iesit si cateva briose aromate.

Pentru ca aveam mai multe tipuri de siropuri in casa am vrut sa le vad aroma in aceasta prajitura insa cel mai pregnant a fost cel de menta, prin urmare data viitoare voi folosi doar sirop de menta, ii da un gust deosebit.

Ingrediente:
1 cana faina
1 cana gris
1 cana zahar
1 cana nuca de cocos
1 cana iaurt
3 plicuri zahar vanilat
1 fiola esenta de vanilie
1 plic praf de copt
1 lingura coaja de portocala
3 oua
1/2 cana ulei
3 linguri nuca macinata
2 linguri fulgi de ciocolata
1 praf de sare

Intr-un vas amestecam toate ingredientele uscate: faina, gris, zahar, nuca de cocos, praf de copt, zahar vanilat.


Separat batem ouale cu un praf de sare, adaugam iaurtul, coaja de portocala, esenta de vanilie si uleiul.


Adaugam acest amestec peste cel uscat.


Eu am impartit compozitia in patru parti egale: una am lasat-o simpla iar in celelalte am pus cate 2 linguri de sirop de menta, sirop de capsuni, respectiv sirop de afine.


Tapetam o tava de copt cu unt si faina si punem primul strat de crema, cea simpla, apoi un strat de nuca macinata.



Urmeaza apoi celelalte doua compozitii (menta si afine) din care se pune cu lingura peste stratul cu nuca, punem si fulgii de ciocolata si din nou ultima compozitie cea cu sirop de capsuni. Puteti foarte bine sa folositi o singura aroma si sa intercalati compozitiile cum doriti.




Se da la cuptor pentru aproximativ 40 de minute la foc mic, sau pana se rumeneste frumos dasupra.


Pentru ca am folosit o tava mica (25x35) mi-a mai ramas compozitie si am facut si cateva briose.





La final se pudreaza cu zahar si se portioneaza.





Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...