miercuri, 13 august 2014

La usa impacarii


A rămas privind spre ușa dormitorului care tocmai i s-a închis în nas...
Oare cu ce a greșit? Ce a spus de s-a enervat atât de tare încat l-a lăsat singur pe canapea? 

Incerca să refacă firul conversației și tot nu putea înțelege. După atâția ani în care au stat îngrămădiți într-o garsonieră și au făcut eforturi enorme pentru a-și permite noua locuintă, după ce au amenajat împreună apartamentul cel nou, după ce a lăsat-o pe ea să aleagă mobilierul, perdelele și ușile de interior, acum se supără? 

Nu putea fi vorba de televizor... doar s-au pus de acord înainte de a-l cumpara: să fie unul cât mai mare, să poată urmări meciurile din Campionat pe el, împreună cu prietenii... 
Aaa, Campionatul de fotbal. Asta trebuie să fie, își spuse Horia în gând și se ridică grăbit de pe canapea.

Cioc-cioc, ciocăni Horia ușor în ușa dormitorului.

- Ce vrei? răspunse ea suparată și parcă îi și vedea boticul în fața căruia nu putea rezista niciodată.

- Te-a deranjat că am invitat mâine băieții să vedem meciul împreună? Știi că am promis că imediat ce terminăm cu amenajatul sărbătorim, mai ales că începe și Campionatul...


- Ce e mâine? se auzi vocea ei de dincolo de ușă.

- Păi e vineri, doar ți-am spus, începe Campionatul...

- Nuuu, ce e mâine? Ce sărbătoare e? 
- Păi ce sărbătoare e? Vinerea Mare? 12 Vineri? Ziua de fasole? E vineri! Nu știu ce sărbătorim mâine, îi răspunse Horia vizibil iritat de atitudinea ei copilărească. Hai deschide ușa să vorbim civilizat, ca oamenii, nu printr-o ușă.

Nu trecu mult și auzi cheia rotindu-se în broască și văzu cum ușa se deschidea încetisor. 
- Hai la iubi, răsfățată mică, pupa-ți-aș eu boticul tău supărat. Ia spune tu, ce sărbătoare zici că e mâine? Sărbătorim noi ceva vineri? 3 ani de când ne-am mutat împreună am sărbătorit luna trecuta, ziua ta e în noiembrie, a mea sigur nu e, nunta încă n-am făcut... ce am mai putea noi să sărbătorim vineri?

- Ai și uitat când mi-ai spus primul TE IUBESC? Și mi-ai promis că vom fi toată viața împreună, și eu ți-am răspuns oferindu-ți ce aveam eu mai de preț?
- Aaa, păi poate nu vorbeam serios atunci și am spus-o așa, doar să ajung în patul tău...
- Ești un porc! ... și silueta ei s-a strecurat rapid pe lângă perete, ușa s-a trântit din nou și cheia s-a răsucit în broască.
- Hei, am glumit. Nu fi așa... îi soptea Horia cu capul lipit de ușa care îl împiedica să ajungă la ea. 

Era mai bine dacă alegeam o ușa fără cheie, îi trecu lui prin cap și se așeză dezamăgit pe canapea, cu speranța că în maxim 10 minute va fi și ea langa el pentru a-și aduce aminte de primul TE IUBESC!




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...