duminică, 27 iulie 2014

Verdict: Pasionati de bucatarie


Nu as da baiatul meu pe 10 fete, insa uneori parca mi-ar fi placut sa am frumos aranjate pe raftul cu jucarii tot felul de papusele, sa le impletesc parul, sa le schimb hainutele, sa le aliniez frumos una langa alta si sa le pun la somn de amiaza. 


Nenuco Set Coafor

In schimb casa mi-e plina de masinute de tot felul, pistoale, seturi de constructie si mai nou animale care sub nici o forma nu vor sa stea aliniate frumos pe un raft sau in cutia cu jucarii. 


Masuta cu cuburi

Placerea cea mai mare  a baietelului meu e de a lua cutia cu jucarii si de a o rasturna in mijlocul casei. Maxim 10 minute este captivat de jucariile imprastiate pe covor iar apoi le lasa si uita de ele pana in momentul in care vreau sa le strang si sa i le pun din nou in cutie. 
Cutie cu roti pentru depozitare jucarii

Am observat in schimb ca este atras de ustensilele de bucatarie. Daca apuc sa-i scot din sertar polonicul, palete, linguri de lemn, telul sau sa-i dau vreo oala, il pot lasa linistita jumatate de ora si sigur nu se plictiseste. Bunicile chiar se amuza spunand ca daca nu a luat nimic din aspectul fizic de la mine, a luat pasiunea pentru bucatarie si in mod sigur va ajunge un bucatar celebru.
In acest sens m-am gandit sa-i alimentez pasiunea si sa-i cumpar propria bucatarie moderna cu 17 piese de pe site-ul BestKids.ro care sa-l tina ocupat cat timp eu pregatesc de mancare sau ma ocup de alte activitati casnice. Nu stiu cat am cumparat-o pentru el, cat pentru mine care nu am avut asa ceva si tot cu oalele si ustensilele mamei ma jucam, insa investitia s-a meritat.

 Bucatarie 17 piese

Este in mod vizibil atras de noua achizitie, poate si din cauza ca este ceva diferit fata de jucariile pe care i le-am cumparat pana acum, sau poate se vede si el mare bucatar in lumea lui. Cert este ca acum gatim impreuna, mai gasesc bucatele de morcov sau telina prin oalele lui, lingurite si cutite din plastic printre ale mele, insa ma bucur ca aceasta pasiune a mea s-a proiectat si asupra lui si ca in acest fel petrece minute bune jucandu-se si nu in fata televizorului sau printre picioarele mele la bucatarie. Iar ceea ce ma incanta cel mai mult este ideea ca in viitorul apropiat voi avea un ajutor de nadejde la bucatarie.

Tu i-ai cumparat vreodata copilului ceva ce ti-ai dorit si pentru tine?

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...