duminică, 20 iulie 2014

Siguranţă în lipsa ta cu AtuTech

Visând cu ochii deschişi, nu o dată am zis în sinea mea: "De-aş avea şi eu o rudă bogată care să-mi lase moştenire o casă şi ceva teren pe lângă ea" însă de fiecare dată îmi aduc aminte de vorba părinţilor mei: "Din banul muncit faci casă..."
Dar uite că se mai întâmplă şi minuni câteodată şi mai pică pentru unii câte o moştenire din cer.
Nu, încă nu am fost anunţată de nici o moştenire dar am nişte vecini care cu ceva timp în urmă au primit o căsuţă undeva la ţară de la o mătuşă care a trecut în nefiinţă iar distanţa nefiind prea mare s-au hotărât să o păstreze, să o renoveze cât de cât şi încet, încet să-şi facă acolo un fel de casă de vacanţă, un refugiu pentru zilele toropitoare de vară care devin insuportabile printre blocuri şi betoane.
Dar vestea că acea căsuţă nu e locuită în permanenţă de cineva a circulat repede şi la scurt timp au început să dispară de pe lângă casă tot felul de lucruri; la început s-au împuţinat instrumentele de grădinărit ca apoi să înceapă sa dispară şi din lemnele pregătite pentru iarnă. 
Când mi-au povestit vecinii mei de supărarea prin care trec şi de faptul că deşi au vorbit cu un vecin să mai treacă pe acolo şi tot le mai dispar lucruri din curte, mi-am adus aminte ca în navigările mele pe internet am dat de un site care comercializează sisteme de supraveghere  şi oferă clienţilor cele mai noi tehnologii şi soluţii de securitate la o calitate ridicată şi un preţ excelent.
Bineînţeles că le-am recomandat site-ul celor de la AtuTech de unde şi-au comandat un kit sistem de supraveghere cu o cameră pentru exterior care conţine un DVR de 4 canale şi o cameră de exterior 800 TVL, alimentatori şi cablurile aferente. Instalarea a fost uşoară şi au mai avut nevoie doar de un hard-disk pentru salvarea înregistrarilor şi un stick de internet pentru a avea nelimitat acces în timp real la ce se întâmplă în curtea lor atunci când sunt plecaţi.
Surpriza a venit când într-o zi, în toiul amiezii, tocmai vecinul care fusese rugat să aibă grijă de căsuţă (şi din câte am înţeles, şi recompensat pentru asta) a intrat fără nici o reţinere în curtea casei, a deschis larg porţile şi s-a pus pe împins căruţa care zăcea părăsită într-un colţ al curţii şi pe care proprietarii doreau să o transforme într-un imens ghiveci cu flori care să le încânte ochii ori de câte ori aveau să-şi viziteze casa de vacanţă.
Imediat au fost anunţate autorităţile şi au fost interogaţi vecinii din zonă, inclusiv făptaşul care chipurile era plecat la oraş în ziua respectivă. Dar a venit şi momentul în care vecinul meu a arătat înregistrările cu hoţul care a fost recunoscut de agenţii de poliţie şi bineînţeles că iar s-a dus vestea şi acum nici fructele căzute pe jos în faţa casei nu i le mai culege nimeni de frică "să nu fie văzut pe cameră".
Prin urmare, dacă doriţi să ştiţi ce se întâmplă cu locuinţa în lipsa voastră, căutaţi un sistem de alarmă, un interfon sau un sistem de automatizare pentru porţi, ştiţi că le puteţi găsi foarte uşor şi pe internet. Adresa este: http://www.a2t.ro






Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...