vineri, 25 iulie 2014

Scoica-n sus si scoica-n jos


Pana sa am si eu bebele meu, o auzeam pe prietena mea vorbind de scoica, cat de buna e, cum doarme el micutul in scoica, cum il pune in scoica si ii da de mancare, cum il ia in bucatarie atunci cand face mancare si el sta cuminte in scoica, sau cum il pune in scoica si il poate lua cu masina pe bancheta din spate si bebelusul e in siguranta. 
Majoritatea persoanelor pe care le cunosc sunt de parere ca scoica e perfecta doar pentru a asigura o calatorie placuta si confortabila pentru micutii nostri dar nu trebuie sa abuzam de ea in alte scopuri, chiar daca bratele sunt epuizate si durerile de spate de la ridicat bebelusul nu ne mai dau pace. Cred ca de asta sunt si incadrate la categoria Scaune Auto.


Cu toate acestea, trebuie sa recunosc ca am folosit scoica auto si in afara masinii, in special in aer liber cand bebe dornic de aventuri si cunoastere nu statea locului o clipa, si cum de-abia atunci facea primii pasi si acestia nu erau tocmai siguri, scoica era cea mai buna solutie de tinut bebelusul in acelasi loc. Dar si atunci el se credea in masina si isi conducea masinuta imaginara. Prin urmare, copilul stie mai bine la ce e buna scoica:



O mamica fericita e o mamica informata care stie unde sa caute pentru a oferi puiutului ei cele mai bune conditii pentru o dezvoltare normala si stie ce este de facut pentru ca cei mici sa fi fericiti chiar si atunci cand au de parcurs o distanta mai mare de drum.



Eu de exemplu i-am personalizat baietelului meu locul pe care il are in masina cu stickere lipite pe geam, cu cateva jucarii ideale pentru calatorie care sa il tina ocupat o perioada de timp si cu un scaun auto potrivit pentru varsta lui achizitionat de pe Allkids.ro care ii ofera confort si siguranta iar acum oriunde am merge cu masina stie ca acolo este locul lui.







Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...