miercuri, 12 noiembrie 2014

Noi culori, noi provocări...PENTRU OCHII TAI



Culoarea ochilor îți poate spune multe despre personalitatea cuiva, spun psihologii care au făcut nenumărate studii în domeniu și au ajuns să descifreze oamenii după acest aspect.

Dacă te uiți în jur, vezi oameni cu ochii negri, albaștri, verzi sau căprui. Dacă te uiți în ochii mei când sunt într-o pasă bună, când sunt fericită sau nerăbdătoare, o să vezi niște superbi ochi verzi. Insă dacă m-ai prins în toane proaste, sunt supărată sau nervoasă, ochii mei se închid la culoare și devin căprui. Ciudat, nu? Asta ce o fi însemnând? Că am dublă personalitate? Nu prea cred. Cred că ochii sunt ochi și fără ei am fi în beznă totală, așa că trebuie să avem mare grijă de ei (știi expresia aia referitoare la un lucru neprețuit de care trebuie să ai grija ca de ochii din cap, nu?).


Dar revenind la sănătatea ochilor, tu cum ți-i protejezi? Folosești ochelari speciali când stai cu orele în fața calculatorului? Folosești ochelari de soare cu protecție UV pentru prevenirea afecțiunilor rezultate în urma expunerii îndelungate la soare?  Folosești ochelari de soare cu glare block pentru vizibilitate în condiții extreme de luminozitate (cum ar fi iarna din cauza albului prea puternic al zăpezii sau a luminii reci) și pentru a preveni oboseala ochilor?

Eram sigură că nu. Dacă nu ai grijă de ei din timp, o să ajungi să porți ochelarii de nevoie, la fel ca mine.


Atunci când îți alegi ochelarii de soare nu te oprești la primul stativ rotativ din mall, probezi două-trei perechi și gata. Ochelarii de soare se aleg cu grijă căci ei îți protejează ochii și au grijă de sănătatea lor. Cel mai bine e să alegi ochelari care poartă numele unor branduri de renume sau din magazinele de optică deoarece știi sigur că aceștia sunt verificați și beneficiezi de protecția menționată. Găsești câteva modele interesante pe site-ul www.lensa.ro, un magazin online de optică care comercializează lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare și accesorii.






În plus, pe lângă factorul estetic, trebuie să te simți bine cu ochelarii tăi de soare. Nu ți s-a întâmplat niciodată să probezi o pereche de ochelari și să ai senzația că au dioptrii sau că te duci în gol? Asta se întâmplă din cauza ramelor și implicit a lentilelor prea curbate care dau această senzație, așa că oricât de mult ai vrea tu să-ți încadreze fața și să-ți urmeze liniile chipului, încearcă să cumperi ochelari de soare cu ramele mai puțin curbate.


                                                              Ochelari de soare Hugo Boss în stoc pe www.lensa.ro


Din păcate la mine situația e puțin mai complicată când vine vorba de ochelarii de soare. Nu mă pot juca cu ochii mei, căci s-a jucat deja soarta și am ieșit înfrântă din competiție. Dar asta nu înseamnă că nu-mi place să port ochelari de soare. O fac destul de rar și de obicei atunci când merg în concediu. Am doar două perechi, am investit ceva în ele, dar cum am spus, nu mă pot juca cu ochii mei așa că pot spune că am investit cu cap. Cum ar fi să merg la mare și să plutesc sau să înot cu ochelarii de vedere pe nas? Ăștia de vedere, odată puși la ochi devin parte din tine și uiți să-i mai dai jos, în timp ce ochelarii de soare îi porți ca pe o bijuterie, îi pui discret pe masă sau în etui atunci când nu mai ai nevoie de ei.

Pentru perioada când port ochelari de soare sunt nevoită să port și lentile de contact, altfel nu mă descurc prea bine. Sunt comode, te obișnuiești repede cu pusul și scosul și nici măcar nu se observă. 


Însă visul meu sunt lentilele colorate. Cum ar fi să-mi spună soțul că îi trebuie GPS când se uită în ochii mei?



Sau să-mi aleg culoarea lentilelor în funcție de ce vreau să exprim.
Cică ochii verzi, niciodată să nu-i crezi. Păi m-am scos dacă mă prinde cu minciuna: N-ai văzut dragă că aveam ochii verde crud când ți-am promis marea cu sarea?
În schimb ochii negri exprimă ura față de minciună. De obicei persoanele cu ochii negri nu mint și urăsc să fie mințite. 
De asta cred că nu aș putea avea niciodată ochii negri; eu sunt mai mult genul: minte-mă frumos! Poate că știu, poate că nu (de cele mai multe ori știu, dar mă fac că nu...) ...
Ochii albaștri exprimă pasiune și senzualitate. Ar fi suficient să-mi schimb culoarea ochilor în albastru senin și deja știe ce-l așteaptă.
Și au mai rămas ochii căprui, fură inima oricui. Dar nu mai intenționez să fur inimi în viața asta, așa că îi las naturali pentru când sunt furioasă...





Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...