duminică, 23 noiembrie 2014

Cel mai trasnit cadou


În speranța că doar persoanele peste 18 ani îmi vizitează blogul, vreau să fac public cel mai trăsnit cadou primit vreodată. 

L-am numit trăsnit pentru că altfel nu știu unde să-l încadrez: e ciudat, extravagant, interesant dar prea vulgar; e altceva, dar parcă prea diferit de ce suntem obișnuiți să primim; nu e frumos dar nici urât, nu-mi e util (căci nu-l pot afișa într-o casă cu copii, părinți care vin ocazional și mai ales socri - cred că nu m-aș mai spăla cu toată apa Moldovei, ce-ar fi la gura lor) dar nici nu l-am aruncat, nu mi se potrivește (evident!), dar când l-am primit m-am amuzat.
Dar până îmi fac curaj sa-l arăt, să-ți povestesc cum m-am pricopsit cu el.

În urmă cu câțiva ani ne-am lipit (prin niște prieteni) să mergem de Revelion undeva la o cabană pentru 3 zile. Chiar dacă urma să mergem vreo 12 familii din care îi cunoșteam doar pe prietenii care ne-au povestit de cabană și încă o familie, am zis că până la urmă suntem toți oameni și o să ne înțelegem, mai ales la distracție unde voia bună curge în pahare iar muzica antrenantă nu te lasă să stai la masă. Singura mențiune care s-a făcut înainte de a confirma prezența a fost ca fiecare familie să cumpere câte 2 cadouri (nu foarte scumpe) pentru că în noaptea de Revelion se va organiza o tombolă și vom face schimb de cadouri fără să știm cui oferim sau de la cine primim. Eu din câte îmi aduc aminte chiar mi-am dat silința să caut ceva interesant (și potrivit la preț) și am căutat prin tot felul de magazine o idee pentru că urma să fac un cadou (de fapt două, unul eu și unul soțul) unei persoane pe care nu o cunoșteam și nu vroiam să pară ceva luat în bătaie de joc, nici să fie foarte ieftin mai ales că aveam o limită maximă în care trebuia să ne încadrăm (nici mie nu mi-ar fi plăcut să primesc de exemplu un pachet cu șervețele de masă). Până la urmă am cumpărat ceva decorativ de pus pe masa de sărbători și câte o carte, am ambalat frumos cadourile și am așteptat tombola cu aceeași curiozitate și nerăbdare cu care îl așteaptă copiii pe Moș Crăciun.

Pe vremea aceea nu știam de magazinul online de cadouri Ideaplaza.ro de unde poți alege cadouri personalizate pentru cei dragi dar și tot felul de alte cadouri interesante care cu siguranță ar bucura pe oricine.



Din categoria produselor personalizate poți alege de exemplu Căni Zodiac, Căni Cafea și Căni Haioase. Toate sunt foarte frumoase și cu siguranță oricine s-ar bucura să bea un ceai cald sau o cafea aburindă dintr-o cană care îi amintește de un loc frumos, o persoană dragă sau un citat care parcă a fost scris special pentru ea.



Pentru bărbați sunt niște tricouri cu texte de nota 10 și chiar am observat în ultima vreme că se poartă din ce în ce mai mult aceste tricouri care spun ceva.



Dacă ești în căutarea unor cadouri pentru prieteni care să fie oferite de sărbători, poți accesa categoria Cadouri Crăciun unde poți alege globuri sau perne personalizate, ciorapi personalizați sau tot felul de decorațiuni. În plus, tot aici găsești cadouri interesante pentru copii și cadouri pentru sărbători speciale gen Valentin's Day, 8 Martie, Paște, Moș Crăciun sau Moș Nicolae, 

Dar să revin la cadoul primit de mine. 
E vorba de o cană, dar nu orice fel de cană. Cred că ar fi mai degrabă potrivită pentru femeile singure sau pentru tinerii mai dezinhibați. Mie mi-e și rușine să o descriu, însă pot spune doar că are toarta în formă de organ sexual masculin. 



Din acest motiv mi-e și jenă să o folosesc sau să o las la vedere prin casă. Cadouri cu tentă sexuală găsești și pe Ideaplaza.ro, însă sunt atât de funny încât ți-e drag să le primești și în plus le folosești strict în scopul cu care au fost create. Ia uite ce prezervative haioase poți pune în coș alături de alte cadouri:
Așa că dacă vei avea vreodată nevoie să cumperi un cadou cuiva, acum știi unde să cauți; idei inspirate găsești destule pe Ideaplaza.ro


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...