marți, 24 martie 2015

Shopping de primavara





Sunt femeie. Dar mai presus de toate sunt soție și mamă.

Ca orice femeie, îmi place să merg la shopping, să intru prin magazinele cu haine, genți, pantofi sau accesorii pentru a găsi ceva ce mi se potrivește. Chiar dacă de cele mai multe ori shoppingul este o activitate epuizantă din punct de vedere fizic (hoinărești prin magazine pe tocuri și cu pungile pline cu produse cumpărate), de cele mai multe ori are rolul de a ne relaxa (pentru o clipă lași deoparte grijile legate de serviciu, activitățile fizice mult mai obositoare din gospodărie, mofturile celor mici și soțul care te întreabă în fiecare zi ce vei găti).

Ca orice soție, mi-aș dori ca soțul meu să aibă răbdarea necesară să meargă cu mine prin magazine, să mă aștepte în afara cabinei de probă și să-și dea cu părerea. Dar nu o face, doar e bărbat… iar această specie pur și simplu nu a fost concepută pentru a ne însoți la cumpărături. Există și excepții desigur, ferice de cele ce au pus mâna pe așa un exemplar!

Ca orice mamă, nu prea mai am timp de shopping, așa că profit de orice ocazie pe care o am atunci când vreau (sau trebuie) să-mi cumpăr ceva nou. Mai nou, de când cu baiețelul meu de 2 anișori, am ajuns să fac shopping în Carrefour.
Da, ai citit bine, shopping în Carrefour - hypermarketul unde lumea merge să-și ia de-ale gurii, mai prinde o ofertă la electrocasnice sau la produsele pentru bebeluși. Toată treaba a început de când era Iusti mic și îi cumpăram body-uri și tot felul de hăinuțe de la TEX și chiar am fost încântată de calitatea lor dar mai ales de preț care chiar contează atunci când ai de ținut o casă și crescut un copil care se mărește văzând cu ochii.

Chiar zilele trecute am dat peste noua colecție de primăvară TEX de la Carrefour și dacă ești curioasă, poți să-ți faci o idee de pe pagina de Facebook a Carrefour România sau din Catalogul TEX cu colecția de primăvară.

Pentru o zi obișnuită în care ies în parc cu cel mic, ținuta ideală ar arăta cam așa:


-  jeanși pentru că sunt lejeri și merg cu aproape orice 
- ghete comode cu talpă joasă pentru a mă putea ține după năzdrăvnul meu
- un rucsac încăpător în care să pot lua cele necesare pentru cel mic (apă, șervețele, ceva de ronțăit, o bluziță mai groasă în caz că se lasă frigul)
- o bluziță simplă dar de efect care să mai mascheze din micile imperfecțiuni ale formele corpului date de dependența de dulciuri ;)
- și o eșarfă cât mai colorată pe care să o port lejer în jurul gâtului.

În funcție de moment poți alege orice altă ținută, îți trebuie doar puțină imaginație. 
Combinațiile următoare sunt exact pe gustul meu și mă văd oricând îmbrăcată cu aceste ținute:



Tu ce ai alege din Catalogul TEX? 


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...