miercuri, 25 martie 2015

Recomand cu drag Karla.ro

Probabil ai sesizat și tu că în ultima vreme magazinele online de îmbrăcăminte s-au înmulțit și vin cu tot felul de articole care mai de care mai frumoase și atrăgătoare. Începe să ne fie din ce în ce mai greu atunci când trebuie să alegem ceva, mai ales dacă există o limită pe card (și ar trebui să fie) și trebuie să renunțăm la anumite produse.
Eu am pus ochii încă de anul trecut pe Karla.ro, un magazin online de rochii cu prețuri accesibile, create cu drag în România și care ne oferă în mod regulat reduceri și produse noi. La momentul respectiv mi-am cumpărat o rochiță de zi Jessica neagră pentru că trebuia să merg la un eveniment unde se impunea o ținută închisă la culoare însă am văzut și modelul pe gri și mi-a plăcut la nebunie.



Pot spune că sunt încântată de calitatea materialului, de felul cum se aranjează pe corp și de faptul că deși e o rochie de zi, e destul de elegantă. Eu a trebuit să o mai scurtez un pic deoarece la 1,60 m cât am eu mi s-a părut cam lungă dar pentru gazelele de 1,70 m - 1,80 m este ideală.
Dacă o să-ți faci timp să răsfoiești site-ul cu rochii Karla.ro o să vezi că predomină rochiile negre, roșii și albastre și de obicei găsești un model în oricare din aceste culori. 



În fond astea sunt și cele mai căutate culori pentru rochii, și chiar mi s-a întâmplat de câteva ori în alte magazine să-mi placă un model dar să nu fie în culoarea dorită de mine. 
Un alt lucru extrem de interesant la site-ul acesta mi se pare categoria dedicată doamnelor cu câteva kilograme în plus. Nu toată lumea se hrănește doar cu salată, are dimensiuni ideale și vrea să salveze planeta. 
Pentru cele care își doresc să arate bine într-o rochie deși au câteva kilograme în plus, pe Karla.ro există o categorie PLUS: XXL cu câteva modele disponibile și în mărimi mai mari precum și articole care avantajează un corp mai plinuț.

Tu ai găsit rochia preferată pe www.karla.ro?
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...