joi, 20 septembrie 2018

10 ani de SuperBlog




1 octombrie 2018 marchează începutul unei noi competiții SuperBlog, o competiție deschisă tuturor bloggerilor din România, indiferent de traficul blogului sau tematica abordată, bloggeri la început de drum sau bloggeri deja consacrați. 

Bloggerii cu experiență de-abia așteaptă să înceapă competiția și mulți deja s-au înscris aici: Inscriere SuperBlog însă, dacă ai aflat de-abia acum de această competiție dă-mi voie să-ți spun ce înseamnă:


- 16 ediții încheiate
- peste 2600 de participanți
- peste 31.000 de articole
- 358 probe
- aproximativ 100 de sponsori
- premii în valoare totală de peste 100.000 euro


Eu am participat pentru prima dată în 2014 la provocarea SuperBlog cu celălalt ”copil” al meu (Inner thoughts) pe care l-am făcut special pentru această competiție. Pot spune că a fost o perioadă foarte interesantă din viața mea, o perioadă în care eram mereu în priză, se lansau probe noi iar eu voiam să particip la toate, termene limită de predare a articolelor și teme interesante lansate la câteva zile. Urma apoi jurizarea și bucuria că ceea ce ai scris este apreciat sau dezamăgirea că ai luat o notă mică. 

Una peste alta, e o competiție interesantă care îți pune creativitatea la încercare și care anul acesta are câțiva sponsori ce oferă niște premii care mă atrag, prin urmare voi participa și eu și sper să fim cât mai mulți pentru a face competiția mai interesantă.

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...