marți, 2 decembrie 2014

Colectia de stil de pe miniPRIX.ro



Miniprix.ro


Am dulapul plin cu haine dar cu toate astea petrec minute bune în fața lui atunci cânt trebuie să merg undeva și trebuie să îmi aleg îmbrăcămintea. Dacă sunt și pe fugă, lucrurile devin și mai dificile. Orice probez mi se pare că nu îmi stă bine, nu găsesc bluza pe care vroiam să o asortez la perechea de pantaloni deja aleasă, renunț la idee și îmi aleg o rochie dar nu e călcată și timp nu mai am iar soțul, deja îmbrăcat, urlă din ușă că îmi aruncă toate hainele, mai ales că i-am sechestrat încă un raft pe care își ținea tricourile de vară. Păi ce să facă el iarna cu tricouri de vară? Le-am împăturit frumușel și i le-am pus în partea de sus a dulapului unde îmi țin și eu hainele de vară. 

Problema nu e cu hainele care sunt toate una și una, problema e la mine care sunt mereu indecisă când vine vorba de ales îmbrăcămintea. Așa am fost dintotdeauna. Chiar și când trebuie să-mi cumpăr haine, prefer să caut pe internet pentru că mă stresează vânzătoarele care se uită la mine și parcă-mi și zic cu privirea: Hai duduie, hotărăște-te odată!

Unul din site-urile de pe care îmi cumpăr haine și încălțăminte e MiniPRIX.ro.



La haine îmi plac cele de la Kenvelo pe care le găsesc acum și pe miniPRIX.ro și nu mai trebuie să merg până în mall când vreau să-mi iau o cămașă. În plus, lângă fiecare articol găsesc tabelul pentru verificarea mărimii, astfel încât pot verifica mărimea dacă vreau să fiu sigură de produsul ales.



La încălțăminte sunt fan Fly London. Pe MiniPRIX.ro găsesc de fiecare dată modele interesante, din piele, la prețuri foarte bune. 


Preferatele mele sunt ghetele cu șiret. Mi se pare că se potrivesc la mai multe ținute, merg și la blugi dar se potrivesc și la o rochie casual. De obicei îmi plac cele care au o culoare diferită față de clasicul negru sau maro cu care e obișnuită toată lumea. Astea sunt chiar mișto, nu?


Și pentru bărbați sunt câteva modele interesante, tot așa în culori care îmi plac mie cu piele naturală la interior și exterior. Partea faină e că la descriere se dau toate dimensiunile așa încât poți afla de exemplu că la măsura 41 lungimea tălpii e de 28 cm, lățimea e de 9 cm, înălțimea de 11,5 cm, glezna are 32 cm iar tocul e de 3 cm. Nici nu ai cum să nu-ți nimerești perechea potrivită.



Pentru că a dat frigul și fără un palton, pardesiu sau jachetă mai groasă nici nu se pune problema să ies din casă, mi-a atras atenția un pardesiu cu nasturi la doar 84 lei. 



Sigur găsești ceva și pe gustul tău pe www.miniPRIX.ro. Trebuie doar să intri pe site, alegi produsele, le adaugi în coș iar în câteva zile vine curierul la ușă cu ele.
Spor la cumpărături!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...