miercuri, 19 august 2015

Milkshake cu banane, capsuni si kiwi






Posibilitățile sunt nelimitate atunci când vine vorba de milkshake. Dacă ai în frigider unul-două pahare de lapte și câteva fructe (în funcție de sezon), atunci e timpul sa încerci tot felul de combinații pentru că este modalitatea perfectă de a-ți revitaliza organismul. Pe lângă vitaminele din fructe, adaugi nutrienții din lapte și după gust, îl poți îndulci cu o linguriță de miere care aduce un plus de energie organismului, ajută la fixarea calciului în oase și la întărirea sistemului imunitar.


Bananele, piersicile și caisele sunt preferatele mele atunci când vine vorba de milkshake, însă am încercat și alte combinații și nu cred ca am găsit vreo una care să nu-mi placă. 
Trebuie să știi însă că cel mai bun milkshake e cel făcut din fructele preferate, servit imediat după ce l-ai făcut și eventual cu fructele ținute câteva minute la frigider sau congelator înainte de a fi pregătit, asta dacă vrei să te și răcorească nu doar să te vitaminizeze.


Simplu și rapid
Pentru 2 porții ai nevoie de un pahar cu lapte, 1-2 banane (în funcție de mărime), o mână de căpșuni și un kiwi.
Cureți fructele sau le speli (după necesitate), le tai în bucățele și le pasezi la blender. Poți adăuga și o linguriță de miere de albine dacă îl vrei mai dulce, însă niciodată zahar (ca să nu strici bunătate de sănătate la pahar). Completezi cu lapte și amesteci bine.


Ce beneficii aduce organismului această rețetă 

Bananele combat retenția apei în organism, protejează sănătatea oaselor, scad tensiunea arterială, reglează tranzitul intestinal și luptă împotriva cancerului. 
Sunt bogate în vitamine din complexul B, vitamina A, C, magneziu și potasiu.

Căpșunile sunt bogate în vitamina C, potasiu, magneziu, acid folic și vitamina K. Nutrienții din căpșuni ajută la reducerea inflamațiilor, mențin sănătatea ochilor, oferă protecție cardio-vasculară, au proprietăți anti-cancerigene și întăresc oasele.

Kiwi conține din belșug vitaminele A, C și E, luteină, minerale și fibre, magneziu, fier, calciu, acid folic și crom, toate cu proprietăți benefice pentru sănătate. Trebuie mâncat cu tot cu semințe deoarece toți nutrienții (proteine, vitamine, minerale) sunt în semințe. Datorită nutrienților pe care îi conține este un puternic antioxidant natural

 

 Sănătate!