marți, 24 noiembrie 2015

Reduceri de Black Friday la piese auto marca Ford

Sunt sofer de retur de aproape 15 ani. Asta înseamnă că în proporție de 90% mai mult mă întorc de undeva decât mă duc.

Ce înseamnă să fii șofer de retur? De obicei asta cade în sarcina soțiilor care au permis de conducere. Când e de mers undeva, soțul e cel care pleacă din parcare și ajunge la destinație însă când e vorba de întors acasă, soția e cea care ia frâiele în mâini, sau în cazul nostru - volanul. Nu știu cum e în alte familii însă la noi cam așa stă treaba: bărbatul la dus, femeia la întors. Când mergi în vizită la cineva, la o petrecere sau la un grătar, inevitabil apare și un pahar de tărie sau una-două beri și cum noi femeile nu prea suntem amatoare de băuturi alcoolice, ”ne sacrificăm”, nu-i așa?


Chiar dacă nu-mi mai încarc memoria și cu tot felul de chestii care țin de mecanică sau nu mă ocup cu verificatul mașinii înainte de a pleca la drum, câteva responsabilități tot am și eu atunci când vine vorba de mașina noastră. 
În primul rând, trebuie să-mi anunț soțul atunci când mi se aprinde vreun bec martor în bord. După o scurtă inspecție el știe dacă e ceva ce poate rezolva singur sau e nevoie să meargă cu mașina în service. 
În al doilea rând eu sunt cea care ține evidența datei ITP-ului, rovinietei și a RCA-ului și știu întotdeauna când se apropie de expirare. De reînnoit se ocupă tot el, eu sunt doar cu data...
Apoi, pentru că sunt mereu conectată la internet și am în permanență treabă pe calculator, eu sunt cea care caută tot felul de oferte pentru casă și implicit pentru mașină. Așa mi-am cumpărat huse noi pentru scaune la un preț foarte bun, mi-am comandat anvelope de iarnă și chiar un acumulator nou pentru mașină.

Și pentru că tot suntem în febra asta a Black Friday-ului, trebuie să știți că vor fi reduceri și în magazinele online care vând piese auto, nu doar în cele cu electrice, electrocasnice, îmbrăcăminte și îmbrăcăminte. 
Unul din magazinele cu astfel de reduceri este Altgrad Auto unde veți putea găsi reduceri la piese Ford de Black Friday 27-30 noiembrie.


Altgrad Auto este partener Ford Service înregistrat în rețeau Ford ce importă importă și distribuie piese Ford originale dar și alte mărci. Piesele sunt livrate în toată țara prin curier rapid și pot fi căutate pe site foarte ușor după mașină, an fabricație, tip motor, tip piesă original sau licență


Pentru perioada 27-30 noiembrie 2015, Altgrad Auto va avea reduceri masive de prețuri doar pentru marca Ford, prin urmare dacă aveți în proprietate sau cunoașteți pe cineva care deține un autoturism Ford, acum e momentul să stați cu ochii pe acest magazin online pentru a vedea ce au de oferit.
Deocamdată ei au anunțat:
- extradiscount de 10% pentru comenzile online de peste 500 ron și 5% sub 500 ron 
- plata online cu cardul, în 6 rate fără dobândă prin Card Avantaj, StartBT, Bonus Card
- bonus câte o bere la doză la fiecare 150 ron cheltuiți în magazinul Altgrad
- transport gratuit la comenzile online, 
însă este posibil să mai existe și alte surprize. 

Cei din București sau împrejurimi le pot face și o vizită în B-dul Iuliu Maniu 425-431 Sectorul 6, Pod București-Pitești, Complex Helios și pot beneficia de oferte precum:
- Manopera gratuita montaj la pachele de revizie complete achizitionate
- Manoperă gratuită la distribuții complete cu pompă apă marca Ford
- Pachet înlocuit antigel G 12 Plus la 99 ron
- Pachet înlocuit lichid frână ATE la 120 ron
- Manoperă gratuită la montaj acumulatori.

Tu te vei gândi la mașina ta de Black friday?








Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...