luni, 16 noiembrie 2015

Cărți de cumpărat de Black Friday



Anul acesta de Black Friday nu voi mai urmări promoțiile la electrocasnice, telefoane, camere foto și video sau laptopuri cum făceam în ceilalți ani pentru că momentan nu am nevoie să-mi înnoiesc vreun produs. Chiar dacă nu voi aștepta lansarea reducerilor pentru cele menționate mai sus, mi-am propus totuși ca anul acesta de Black Friday să contribui la o eventuală îmbogățire a culturii mele generale, la o viitoare relaxare departe de laptop sau eBook, printr-o îngreunare a rafturilor bibliotecii, așa că anul acesta voi urmări reducerile la carti. In cazul meu, daca am cumparat o carte nouă și știu că o am în bibliotecă, parcă nu-mi dă pace gândul și trebuie neaparăt să-mi fac timp să o citesc. 

În mod sigur și anul acesta majoritatea site-urilor mari care comercializează cărti vor participa la Black Friday cu reduceri substanțiale, așa cum au făcut în anii trecuți și chiar e o ocazie excelentă de a vă achizitiona cărți, fie pentru propria relaxare în lunile care vor urma, fie cărti care le vor trebui copiilor la scoală.

Eu va recomand cateva titluri de carti pe care le-am citit si mi-au placut sau pe care intentionez sa le citesc ca urmare a recomandarilor primite. Titlurile carților conțin linkuri de afiliat ce vă duc direct în magazinele care le comercializează. 

de Mircea Cărtărescu

de Ana Dragu

de Tudor Chirilă

de Irina Binder

de E L James 


de Veronica Roth


de Gabriel Garcia Marquez 

de Andrei Ciobanu

de Markus Zusak 

de John Green 

de Adriana Săftoiu 



de Michiela Poenaru 

... și cred că ar mai fi vreo câteva. Tu ce intenționezi să-ți cumperi de Black Friday?
Știi o carte buna? Lasă o recomandare!

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...