joi, 2 octombrie 2014

Pufosenii - cadoul ideal pentru cei mici


Nu stiu alti copii cu ce se joaca, dar al meu adora jucariile de plus. Nu conteaza ca e ursulet, catelus sau pisicuta, el le vede ca pe prietenii lui. Gangureste in legea lui cu ele, le aliniaza frumos si le da de mancare sau sa bea laptic ori apa (spre disperarea mea deoarece mie imi revine sarcina sa le curat).
Nu are foarte multe caci doar recent am inceput sa-i cumpar pufosenii, cand am realizat cat de inofensive si trainice sunt. 
Copii au o curiozitate iesita din comun si obisnuiesc sa demonteze jucariile care au mai multe componente. Din acest motiv masinutele raman fara roti sau portiere, papusile fara hainute, maini sau cap iar seturile formate din mai multe piese, gen lego sau seturi de constructii raman de cele mai multe ori descompletate.

Atunci cand primesc o jucarie noua de obicei copii se joaca cu ea pana o strica sau pana primesc alta mai atractiva. La jucariile de plus e mai greu sa strici ceva. Cat de nastrusnic sa fie copilul incat sa ajunga sa smulga ochii din cap ursuletului? Exista si exceptii, insa in mod clar la un asemena copil nu ar rezista nici o alta jucarie, poate doar cele metalice, dar si alea ar fi un adevarat pericol pentru geamuri, tablouri sau chiar televizor.

Cel mai mult la jucariile de plus imi place faptul ca sunt "iubibile". Suna ciudat termenul dar imi aduc aminte de copilaria mea cand il aveam pe Mos Martin, un ursulet de plus pe care il strangeam mereu in brate si il iubeam atunci cand ma simteam singura sau cand doream sa fiu singura. Mi-a fost prieten devotat multi ani si a auzit toate prostiile care imi treceau mie prin cap la acea varsta. A plecat de la mine la un alt copil alaturi de alte jucarii de plus, caci doar cele de plus au rezistat anilor. 



Eu cred ca o jucarie de plus e cel mai potrivit cadou pentru un copil. Bineinteles ca trebuie sa fie ceva de efect, eventual o reproducere a unui animal preferat, a unui personaj din desenele animate sau o jucarie de plus mai mare ca dimensiune pentru a le atrage atentia. Cei mai draguti insa mi se par ursuletii si e ciudat totusi pentru ca in realitate un urs e ceva ce provoaca frica insa cand sunt de plus, sunt cei mai dragalasi.


Pufosenii gigant gasesti si pe internet, pe www.epufos.ro si poti alege din  nenumarate modele de ursi sau catelusi uriasi de plus. Au peste 1 m inaltime (ursii au intre 150-160 cm) si pot fi un prieten adevarat pentru cei mici...chiar si pana devin mari!

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...