joi, 2 octombrie 2014

Haina il face pe om si husa face telefonul



Cred ca ai observat si tu ca au inceput sa dispara telefoanele cu butoane iar in locul lor au inceput sa apara asa numitele telefoane inteligente. Cei care inca nu se pot desparti de vechiul telefon clasic fie au trecut de o anumita varsta si nu mai vor sa experimenteze, fie le e teama ca nu se vor descurca cu degetele pe "imensul" ecran. Despre preturi nu cred ca poate fi vorba deoarce oricat de inteligente ar fi, am vazut oferte si la 0 lei, cu conditia contractarii unui abonament. Asa ca daca vrei cu adevarat un asemenea telefon, cu siguranta il poti avea.

La inceput le privem si eu cu scepticism, mi se parea prea mare tam-tam-ul facut in jurul lor si mare lucru nu vedeam sa faca. Pentru poze aveam aparatul foto, de vorbit si sms-it o puteam face foarte bine si de pe telefonul vechi, pe internet intram oricand de pe laptop...si atunci? De ce sa-mi schimb eu vechiul telefon cu care ma impacam atat de bine si in care aveam atatea numere salvate, poze si chestii personale memorate?
Sotul a tot incercat sa ma convinga sa-mi schimb "rabla" cum ii spunea el si imi arata de fiecare data cand avea ocazia tot felul de aplicatii pe telefonul lui, pana cand m-a prins atat de tare incat nu-l mai lasam din mana cand ii prindeam telefonul. Bineinteles ca nu e placut sa-ti vezi sotia mereu cu telefonul tau in mana, asa ca de ziua mea am primit si eu un inteligent dintr-asta cu marul muscat pe carcasa. Bucurie mare pe mine, nu pot descrie in cuvinte; parca eram un copilas ce a primit de la Mos Craciun exact ce ii scrisese in scrisoare.
A doua zi la serviciu ma laudam la colege cu minunatul cadou si cand au inceput si ele sa-si scoata "iPhoanele" sa-mi arate cum sa fac una si alta cu el, nu prea mi-a convenit ca toata lumea are ca mine. 
Si pentru ca intotdeauna sunt mai cu mot, am intrat imediat pe www.PhotoFancy.ro, site-ul unde personalizez mereu mesaje pentru zilele de nastere a prietenilor de pe Facebook si unde poti personaliza tot felul de lucruri pe care sa le oferi celor dragi si m-am gandit sa-mi personalizez o carcasa pentru telefon. Pai daca tot ne imbracam diferit si suntem de cele mai multe ori catalogati dupa imbracaminte, de ce sa nu ii dau o identitate si telefonului meu?
Asa ca m-am gandit mai intai la o imagine, apoi am ales un citat drag mie si am trecut la treaba. 


Am intrat in categoria Personalizeaza produse, apoi am ales Huse Smartphone, am ales tipul meu de telefon, am incarcat fotografia aleasa de mine si am lansat comanda. Simplu ca "buna ziua"!





In 3 zile lucratoare am si primit-o. E faina tare, trebuie sa recunosc. A venit ambalata frumos, intr-o punguta transparenta cu o eticheta pe care se mentiona ca a fost imprimata cu dragoste.  




Eu am optat pentru o carcasa de protectie din plastic cu intaritura metalica insa se pot personaliza si huse flip sau carcase pentru iPad.
Plasticul din care e facuta carcasa e unul de calitate si dimensiunea e perfecta, a venit ca turnata pe telefonul meu. 



Calitatea imprimarii imaginii e si ea de nota 10 insa trebuie sa ai grija atunci cand alegi imaginea deoarece daca optezi pentru o imagine de pe internet este posibil ca imaginea sa nu aiba claritatea optima. Dar nu te ingrijora, dupa ce incarci imaginea de proba, ai posibilitatea sa vezi calitatea modelului la imprimare si daca e OK, poti merge linistit mai departe.





Nu stiu ce au folosit la imprimare insa chiar daca am incercat sa zgarii carcasa, nu a ramas nici un semn. Si asta e de bine caci la cate am eu in poseta, sigur ar fi avut de suferit in timp.

Daca nu stiai unde poti face huse personalizate, acum ai aflat. Iar de aici, doar imaginatia ta poate fi limita!




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...