marți, 16 septembrie 2014

Logo1 te ajuta sa realizezi logo-ul potrivit pentru firma ta

Nu pot sa spun ca sunt chiar varza la desen. Mai degraba m-as incadra la varza cu carne si asta deoarece inca din copilarie am exersat ;). Pe peretii din camera cu creioane colorate sau pe lada de la pat cu faringosept pentru inceput apoi cu creta pe asfalt in fata blocului, a urmat pupitrul de la scoala pe care l-am umplut de iepurasi si fluturi in timp ce ati colegi isi scriau formulele la mate sau anii in care au avut loc diverse razboaie sau au trait anumiti domnitori. 
Imi aduc aminte ca in generala chiar eram considerata tare la desen, dar asta nu datorita vreunui talent ascuns ci datorita tatalui meu care imi creiona tot felul de peisaje si personaje. Talentul meu era la colorat. Aici chiar ma pricepeam. Stiam sa aleg culorile, urmam cu sfintenie liniile de creion, iar la sfarsit adaugam nota mea personala: conturul cu markerul negru. Eram singura din clasa care facea asa ceva si intotdeauna desenele mele erau de pus la "Panoul de onoare"!
Acum insa, daca m-ar pune cineva sa desenez ceva, orice, fara sa-mi specifice un obiect anume, cred ca m-as bloca. In afara de un smiley face, o inima sau o floare, nu stiu ce as putea desena.
Dar nici nu stau sa-mi bat capul. Asa cum exista experti in orice, exista si in acest domeniu oameni care stiu ce fac si se pricep la asa ceva.
Pai daca ma pricepeam cat de cat, nu realizam eu vestita frunza cu invitatie de explorare a gradinii carpatine? Si ce de-a bani adunam...
Dar ce-a fost a trecut, cascam ochii bine spre viitor. E bine sa o luam din timp ca doar si frunza aia se va ofili odata si-odata. 
Meseriasi in logo-uri, embleme firma, design etichete, design logo, sigle, carti de vizita si logo-uri pentru firme sunt cei de la Logo1.ro. Ii gasiti usor pe internet la adresa:  www.logo1.ro

Au ceva proiecte la care au lucrat si din ce am vazut, au facut treaba buna. Nu e treaba usoara sa creezi un logo pentru o firma. Parerea mea e ca implica si ceva responsabilitate; pana la urma un logo poate fi primul impact pe care un client il are cu firma respectiva, vazut in fuga intr-o revista, la un spot TV sau pe o carte de vizita. Un logo potrivit, creat de profesionisti ramane intiparit undeva pe retina si uneori poate face diferenta.
Asa ca daca daca ai o firma si cauti logo-ul potrivit, ai un blog si vrei sa-l personalizezi, cauti o sigla pentru compania ta sau pur si simplu esti curios datorita faptului ca i-am mentionat intr-un articol alaturi de faringosept, fluturi si frunza lu' madam, te invit calduros sa-i vizitezi.



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...