miercuri, 6 august 2014

Duque - Dragoste si responsabilitate


Sa ma prezint: sunt Duque si cat de curand voi implini doi anisori.
Provin dintr-o familie cu multi frati raspanditi prin toata tara deoarece stapanii parintilor mei au facut o afacere din vanzarea puilor de Doberman dar am avut norocul si am ajuns intr-o familie iubitoare de animale.  Pentru mine stapanii mei imi sunt prieteni, parinti si singurele persoane pe care le-as apara in cazul in care cineva ar dori sa le faca rau.

Duque

Povestea mea are un inceput trist caci in primele doua luni nimeni nu a avut grija de mine, fratiorii mei au inceput sa plece treptat, treptat iar in cele din urma mi-a venit si mie randul. 
Din fericire am rezistat drumului cu masina pana la noua locuinta insa ma simteam slabit, nu aveam pofta de mancare si eram mereu apatic. Piciorusele nu ma ascultau si preferam sa stau mai mult culcat pana intr-o seara cand noua mea mama, ingrijorata de starea mea a inceput sa sune la toate cabinetele veterinare pe care le-a gasit pe internet, in speranta ca se va gasi cineva sa ma ajute.

Duque la 2 luni, in drum spre casa

Salvarea mea a venit de la Mobile Vet, o clinica veterinara din sector 2 Bucuresti care ofera servicii veterinare de cea mai inalta calitate atat la cabinet cat si la domiciliu.
In cazul in care veti avea vreodata nevoie, e bine de stiut ca dispun si de o ambulanta veterinara dotata cu botnite si alte echipamente speciale pentru imobilizarea pacientilor, targa pentru imobilizare prevazuta cu benzi de imobilizare, trusa de prim ajutor completa pentru interventii de urgenta, kit de interventie pentru traumatisme, custi fixe pentru trasport, rampa, suport pentru perfuzii, cutie frigorifica, tranchilizare de la distanta, sarbacana, crosa contentie cu eliberare rapida si personal alcatuit din medici specializati.


Chiar daca era tarziu, am fost primiti cu mare atentie de cei de la Mobile Vet iar dupa un prim consult au dat si verdictul: parazitoza interna, adica viermi, intalniti la un numar mare de animale si in special la pui, dar care daca nu sunt eliminati pot pune viata in pericol.



Bucuria mea cea mai mare a fost ca nu au mentionat nimic de o interventie chirurgicala sau de internare, chiar daca la clinica lor din strada Doamna Ghica 133 Bucuresti au si aceste servicii si au fost suficiente doar cateva pastilute.
M-am pus repede pe picioare, am inceput sa iau in greutate iar acum am ajuns la aproape 40 kg. Eu zic ca sunt numai bun pentru varsta mea, mai ales ca de curand parintii s-au gandit sa-mi aduca o frumusete de catea care sa-mi tina companie si poate cat de curand sa intemeiem o familie.

Duque si Luna

E si ea din aceeasi rasa, la fel de frumoasa ca si mine si fara falsa modestie presimt ca o sa facem o familie frumoasa si numeroasa. Pana atunci ne jucam cu niste ghemotoace care au aparut la noi in curte de curand, dar sunt atat de draguti ca iti vine sa-i smotocesti toata ziua. 



In mod sigur va trebui sa mearga mama si cu ei la cabinetul veterinar sa-i consulte, sa-i vaccineze sau macar pentru cosmetica sa le faca ceva caci sunt tare comici.
Pana la urma, finalul e fericit. Eu sunt bucuros de familia pe care o am, sanatatea mi-e asigurata, viitorul la fel.
Toate bune!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...