miercuri, 13 august 2014

Cu gandul la Anglia...


Cand eram mica si ma intreba cineva ce vreau sa ma fac cand voi fi mare, mereu raspundeam: Regina Angliei. 
Nu stiam mare lucru despre regi, regine, printi si printese, daramite unde e Anglia, insa eu asta imi doream. Vazusem la desene animate sau citisem in cartile de povesti despre regi si regine care stapaneau peste pamanturi multe, aveau supusi care ii serveau si le faceau toate poftele. Singurul care ma sustinea in ideea asta a mea era fratele meu. Atunci cand ma vedea trista imi spunea sa ne jucam de-a printesa si slujitorul si eu ii dadeam tot felul de ordine haioase iar el le executa imediat. Mai si profita uneori de chestia asta, insa mi-am dat seama prea tarziu de lucrul asta. 
Si sa va povestesc de ce:
Obisnuiam sa strangem bombonelele si ciocolatelele pe care le primeam, fiecare in cutia sa. El, fiind mai pofticios le manca imediat pe ale lui si ar fi atentat si la ale mele insa nu avea acces la cutia cu bunuri cum ii spuneam noi. Cand ii era pofta de ceva bun, imi aducea un scaunel pe care il urcam pe masa si stateam pe tron. Incepea cu textul clasic: 
- Regina mea, ce porunca-mi dai?
- Iti poruncesc sa-mi aduci un pahar cu apa!
- Dar ce recompensa imi dai? ma intreba cu ochii sclipind de bucurie.
Si scoteam din cutia cu bunuri o ciocolatica. Apoi alta ciocolatica pentru a-mi aduce o papusa din dormitor, o bomboana pentru a-mi spune un secret si tot asa pana ramaneam cu cutia goala, burta plina cu apa si jucarii de carat din nou in dormitor. 

I-as da acum toate dulciurile din lume insa este stabilit de multi ani in strainatate impreuna cu familia, iar distanta este mare. 
Avem totusi mare
- noroc cu companiile aeriene care au curse regulate iar timpul unei calatorii este mult scurtat. Biletele de avion se comanda usor si rapid de pe internet, mai trebuie doar sa dispunem de timp.
Chiar si acum, dupa atatia ani, ne amuzam de naivitatea unuia si smecheria celuilalt si ne facem planuri sa vizitam macar o data impreuna cu familiile noastre tari precum Anglia, Belgia sau Canada pentru a afla mai multe despre monarhie, despre regi si regine si sa ne aprovizionam cutia cu bunuri cu tot felul de bunatati ciocolatoase.


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...