miercuri, 16 iulie 2014

Eficienta si profitabilitate in mediul online



Febra on-line-ului a început să prindă din ce în ce mai multă lume. Pe lângă faptul că tot mai mulţi români au început să aibă încredere în cumpărăturile făcute online şi de cele mai multe ori achitate cu cardul (lucru care în urmă cu câţiva ani era privit cu scepticism în România), un nou trend ia amploare în ultima vreme. Am sesizat apariţia în online a marilor lanţuri de hipermarketuri gen Carrefour sau Metro. 

Parcă şi aşa erau multe, dar acum dacă toţi se hotărăsc să meargă şi pe varianta asta, noi, ăştia mici, cum mai vindem?

Păi vindem, de ce să nu vindem?
Trebuie doar să schimbăm strategia, ne asociem cu cei mai buni şi pornim la drum.

Cele mai importante lucruri pentru o afacere dezvoltată în mediul online sunt în opinia mea: să-ţi faci afacerea cunoscută, să ştii să promovezi ceea ce vinzi, să informezi potenţialii clienţi de eventualele oferte şi să fii în permanentă legătura cu potenţialii clienţi. 

Mare parte din aceste lucruri pot fi făcute de Retargeting, care vă ajută să vă măriţi rata de conversie la cote la care nici nu aţi visat vreodată.
Nu aţi auzit de ei? Păi să vă povestesc: cu câteva luni în urmă am publicat pe blog câteva articole pentru diverse campanii ce aveau ca sponsori firme de îmbrăcăminte, încălţăminte şi alte asemenea. Documentându-mă eu pentru articole, am şi pus ochii pe câteva produse, m-am abonat la newslettere să văd când mai apar reduceri sau produse noi şi chiar am adăugat produse în coş dar nu am mai finalizat comanda din varii motive (de fapt unul, mare şi lat de 3x5, supranumit şi VISA).
În momentul în care am început să primesc newsletterele, tot ce primeam era pe gustul meu, preţurile şi produsele pe care le ochisem mai demult, plus tot felul de oferte pe care eu nu aş fi avut răbdare să le caut...
Mai târziu am aflat în "capcana" cui am căzut.
Retargeting.ro este un soft care se adresează shop-urilor online medii şi mari. Misiunea lui este să individualizeze magazinul online în concepţia clientului final, să faciliteze şi să personalizeze comunicarea comercială şi în cele din urmă, să crească valoarea vânzărilor şi a brand-ului în piaţă. 
Foarte tare, nu? Creşterea vânzărilor este posibilă fără mesaje agresive care apar pe ecran şi te împiedică să citeşti ştirea pentru care ai intrat acolo, şi doar prin mesaje personalizate, prin comunicarea live cu potentialul cumpărător, prin beneficii individuale care îl fac să se simtă special şi să cumpere de la tine şi nu de la concurenţă.