luni, 2 iunie 2014

Despre blogging si IT



De mică mi-a plăcut să scriu. 
Am început la şcoală cu acele povestiri pe care trebuia să le facem după ce ne întorceam din vacanţa de vară, apoi compunerile cu temă dată la care mă întreba învăţătoarea dacă le-am făcut chiar eu şi la care cu mândrie în glas îi răspundeam: "Sigur, fratele meu e prea mic; de-abia învaţă să scrie!". 
Nu m-am gândit nici o clipă că celorlalţi copii le mai făceau părinţii compunerile. Ai mei erau genul de părinţi care ma trimiteau mereu la scris şi învăţat şi îmi rupeau foaia facă mai greşeam pe undeva, nicidecum să îmi rezolve ei temele.
Şi bine au făcut căci în timp am dezvoltat această pasiune pentru literatură în general şi pentru scris în special, iar acum ca să mă aliniez trendului tehnologiei moderne, scriu pe blog. Despre orice mă inspiră, imi place sau displace.
Cu tema pentru fiecare articol vin cei de la BlogAwards, primul site românesc care face legătura între bloggeri şi companii prin intermediul campaniilor şi concursurilor. 
Cei de la BlogAwards.ro lansează diferite campanii pe o anumită perioadă de timp în care, dacă eşti blogger poţi scrie articole pentru o temă data şi astfel te inscrii în cursa pentru diverse premii. Mi se pare interesant şi totodată antrenant să participi la diverse campanii, stimulat fiind de premii in bani, vouchere, gadgeturi, cărţi, invitaţii, articole de îmbracăminte sau lucruri pe care ţi le doreşti dar nu ai avut timpul sau posibilitatea să ţi le achiziţionezi. 

În cazul în care aveţi un blog şi ceva timp liber pe deasupra, puteţi să le faceţi o vizită. Campaniile în desfăşurare le găsiţi aici: Campanii Active.

Dacă incă nu aveţi un blog, nu e timpul pierdut. 
E minunat să scrii, sa-ţi dai frâu liber sentimentelor, sa ştii că ai oameni care te citesc şi te apreciază. Nici nu ai nevoie de multă tehnologie. Un PC, un laptop, o tabletă sau chiar şi un telefon pot inlocui foarte bine pixul şi hartia şi pot reprezenta puntea spre un viitor în blogging. Va puteţi face o idee despre cele mai noi gadgeturi care vă pot fi de folos accesând TestArea.ro. Tot aici găsiţi review-uri cu telefoane, laptopuri şi tablete pentru a şti exact ce vi se potriveşte, aplicaţii sau jocuri precum şi ştiri din tot ceea ce inseamnă IT.


Eu spre exemplu sunt în căutarea unei tablete. Îmi doresc o tabletă performantă dar accesibilă ca preţ, cu conectivitate 3G, cu un display care să îmi permită scrierea uşoară a articolelor pe blog fără acea problema pe care o ai atunci când scrii de pe telefon si accidental îţi aluneca degetul şi pe alte taste, să îmi permită urmărirea filmelor HD şi vizualizarea imaginilor la o claritate deosebită. Deocamdată mi-a atras atenţia tableta Viva D8 lansată recent de Allview si tare mi-ar plăcea să-i simt display-ul sub degetul meu arătător care ar tasta frenetic un nou articol pentru blog.







Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...