miercuri, 4 iunie 2014

De ce sa cumperi piese auto online?



Sunt femeie.
Teoretic nu mă pricep la maşini.
Practic, deşi am permis de peste 10 ani şi mai conduc din când în când, de-abia anul acesta am aflat că trebuie să tragi o clapetă aflată undeva pe sub volan pentru a deschide capota şi a completa cu soluţie pentru spălat parbrizul.
Din fericire am avut mereu un tată, un frate şi un soţ care au avut grijă ca maşina mea să aibă în permanenţă combustibil, soluţie pentru spalat parbrizul, roată de rezervă, trusă de prim ajutor şi CD-ul cu Lara Fabian, stingher printre cele cu muzică clasică şi balade rock (da, ciudată combinaţie, dar asta ascult în funcţie de stare şi destinaţie).
Probleme mari cu maşina nu am avut niciodată; din punctul asta de vedere sunt un şofer model, fără puncte luate sau amenzi plătite. 

Respect regulile de circulaţie, nu prea depăşesc viteza şi ofer prioritate atunci când e cazul. Doar să nu mă nimeresc într-un sens giratoriu. Aici mă pierd şi de fiecare data ezit înainte de a intra în sensul giratoriu. Dacă de fiecare dată ofer prioritate de dreapta, de ce în sensul giratoriu e de stânga? Sau e invers? În sensul giratoriu e de dreapta?
În orice caz, ultima aventură într-un sens giratoriu s-a soldat cu oprirea motorului, speriată fiind de claxonul insistent al celor care credeau ca au prioritate şi mai că intrau în mine...sau chiar aveau prioritate?
Aşa că am apelat la un profesionist să mă lămurească şi pe mine. E o problemă la mine? La maşină? Prea se opreşte dintr-odată cand ridic piciorul de pe pedală.  Ştiţi ce mi-a spus? Că trebuie să schimb piesa dintre volan şi scaunul şoferului! Auzi la el!

Nici cu parcatul maşinii nu stau prea bine. Mai ales dacă e vorba să intru cu spatele. Poate şi din cauză ca ultima dată când am încercat să parchez masina cu spatele am dat-o până în perete şi i-au rămas nişte urme urâte pe bară şi o fisură de vreo 10 cm. Pe moment am rezolvat-o in stilul meu cu puţină ojă negră, apoi am căutat on-line o soluţie, cel puţin să-mi fac o idee despre cât ar costa o bară nouă înainte de a afla soţul despre isprava mea. Căutând eu după piese Logan, am ajuns pe site-ul AutoHut.ro, magazin online ce comercializează piese auto Logan, începând de la uleiuri (Castrol Edge şi Magnatec), la baterii şi becuri, covoraşe universale, huse, capace universale, compresoare, pompe, cricuri, aspiratoare auto, staţii radio, antene, alarme auto, camere marşarier sau senzori parcare. Păi dacă aveam eu montaţi nişte senzori şi o cameră marşarier, eram regina parcărilor!

Prin urmare dacă şi voi căutaţi piese Dacia sau piese pentru orice altă maşină, le puteţi face o vizită. Stocul este mai mare decât în magazinele tradiţionale sau service-uri şi astfel vă poate fi pusă la dispozitie orice piesă mult mai rapid decât ar dura dacă s-ar da comandă pentru ea, preţurile sunt cu 70% mai mici în mediul online, plata se poate face în rate, fără dobândă şi o echipă de profesionişti vă stă la dispoziţie pentru consultanţă de specialitate.
De asemenea livrarea se face în 24 ore la domiciliul cumpărătorului sau la service, fără a fi nevoie de deplasare

Eu deocamdata caut să-mi schimb claxonul cu unul mai puternic. Dacă cineva nu-mi da prioritate atunci când intru eu in intersecţie, in mod sigur va auzi sunetul noului meu claxon.

Va anunţ când ies în trafic. Fiţi pe fază!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...