duminică, 6 aprilie 2014

Un fashion trend pe care l-as lansa primavara asta

Fiind in cautare de ceva nou pentru tinuta de primavara, am poposit pe pagina celor de la Glittio.ro si un val de culoare, tinerete si prospetime m-a lovit direct in fata. 

Cred ca am descoperit ce se poarta primavara aceasta: culori, foarte multe culori...sau cel putin as lansa eu aceasta moda, fara sa ma opresc la o singura culoare. 
Mie imi place in special verdele, poate pentru ca e culoarea prospetimii, a primaverii si a ochilor mei, insa combinatiile ce se pot face cu aceasta culoare sunt nenumarate.





Rochie Enny - 17043 - verde

Daca sunteti in cautare de rochii deosebite, pulovere si cardigane, jachete, geci sau lenjerii modelatoare, bratari, pantaloni, camasi, cravate, pijamale, haine copii, produse destinate sanatatii si frumusetii sau pur si simplu doriti sa faceti o surpriza cuiva drag oferindu-i un voucher cadou, puteti apela cu incredere la Glittio.


Si pentru ca vremea de afara incepe sa fie din ce in ce mai potrivita pentru piscina si plaja, la Glittio gasiti si costume de baie cu un design creativ, senzual, cu materiale de buna calitate, care in mod sigur vor atrage toate privirile.


Eu am ramas placut surprinsa de multitudinea de produse, de calitatea lor si de  brandurile comercializate si la fel ca cei de la Glittio, va urez si eu Happy shopping.



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...