joi, 17 aprilie 2014

Succesul meu in gradinarit


Cand am ales sa ma inscriu la profilul economic, nu mi-a trecut prin cap faptul ca urma sa invat contabilitate intr-un liceu agricol, chiar daca asta era si denumirea liceului, pur si simplu nu am facut legatura.  Te-ai fi asteptat sa fie doar clase de contabilitate, economie sau finante insa la baza erau horticultura, silvicultura, moraritul si panificatia, sectii care imi inspirau mai mult munca fizica decat intelectuala. 
Acum, privind retrospectiv imi dau seama ca nu am avut decat de invatat si ca practica agricola obligatorie a fost pentru mine un lucru care imi este de folos si acum, in timp ce contabilitatea am dat-o uitarii intrucat nu mi-a placut niciodata. Daca ar fi fost vorba doar de numarat bani, poate ca ma atragea intr-un fel... 

Primele ore de practica agricola au fost groaznice. A trebuit sa ajutam la mutatul rasadurilor dintr-o sera pe un camp imens, nici nu stiam cu ce legume lucrez, mi se pareau toate la fel. Apoi intr-o alta zi ne-am ocupat de florile din sera scolii, le-am udat, le-am curatat, la unele le-am schimbat pamantul sau ghiveciul...si astfel a inceput sa-mi placa aceasta practica agricola. 


Seminte ardei Export Primasem, 1 g

In anii ce au urmat am invatat tot mai multe lucruri despre flori caci ele ma atrag in mod deosebit, iar acum de-abia astept  primavara sa ma pot ocupa de micuta gradina cu flori de la bunicii mei.


Bulbi dalie decorativa, Glorie van Noordwijk, Holland Park, 1 bulb

Imi place sa vad culoare in gradina de flori, sa vad cat mai multe flori din specii diferite, frumos colorate si parfumate.


Bulbi Gladiole, Passos, Holland Park, 8 buc.

Si astfel, incet, incet ma specializez in gradinarit. Timp sa am, in rest ma descurc. Semintele le iau de la Covera.ro, spatiu de desfasurare a pasiunii mele am...nu-mi ramane decat sa ma decid ce voi aduce noi gradinii mele in aceasta primavara.


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...