joi, 17 aprilie 2014

Pantofii si primavara


In ultima perioada am fost extrem de cuminte atunci cand venea vorba de cumparaturi, iesit in oras cu fetele la o sesiune de shopping sau navigat pe internet in cautarea unei bluzite, rochite sau a unei perechi de pantofi.
Desi am trecut pe langa vitrine care imi faceau insistent cu ochiul, am trecut mai departe, nu neaparat impasibila ci mai degraba din dorinta de a nu arunca cu banii pe obiecte care nu mi se pareau absolut necesare. Si banii au stat binisor in portofel pana intr-o zi cand ochii mi s-au oprit asupra unei perechi de pantofi din piele intoarsa, intr-o culoare care parca imi striga: A venit primavara, cumpara-ne!



Pantofi dama din piele naturala - intoarsa Verde

Nu sunt genul de femeie innebunita dupa pantofi, nici dupa genti sau bijuterii. Le vad intr-adevar ca pe niste accesorii de pret care pot schimba si imbogati o tinuta insa eu personal nu sunt genul care sa aiba cate o pereche de pantofi asortata la geanta sau curea, nu am 40 de perechi de pantofi insirati frumos in dressing...de altfel nici nu am dressing, unde sa pun atatia pantofi...



Balerini dama Verde

Si pentru ca e important sa te simti bine din cand in cand, am cedat tentatiei de a-mi cumpara prima mea pereche de pantofi verzi. Inca nu stiu la ce o sa-i asortez, la ce ocazii o sa-i incalt insa faptul ca i-am vazut si mi-au placut m-a facut sa uit de alte aspecte. De fapt, ei m-au facut sa ma simt bine si nu conteaza ca aceasta stare de bine e data de o pereche de pantofi verzi...


Balerini dama Verde

Poate o sa-i asortez cu primavara!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...