duminică, 6 aprilie 2014

Ochii care m-au sedus


Oricat as vrea sa uit, mi-e greu
Cand ochii tai ii vad mereu;
Habar nu ai ce-i suferinta,
Iubirea pura si dorinta,
Iluzia, speranta, neputinta.

Cand ti-am zarit atunci privirea
Am si aflat ce-i fericirea.
Ramasa singura acum,
Eu sper mereu sa-mi iesi in drum.


Ma plimb cu poza ta in mana
- Da, stiu, poate ca par nebuna.
Am vise mari si sper ca poate 
Uitarea nu te-a dus departe.


Si-acum privesc doar poza ta
E stearsa, stiu, dar e a mea
Din ea, doar ochii imi zambesc
Un verde pal acum privesc
Suspin, oftez si te iubesc!

                                                   

 Lentile de contact verzi                                                                                        Lentile de contact albastre



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...