luni, 7 aprilie 2014

La miniPRIX, pantofii si hainele, costa cat martisoarele



Miniprix.ro

Asa cum am anumite asteptari de la sot de Martisor, in special de 8 Martie pentru ca la noi in Bucovina de 1 Martie fetele sunt cele care impodobesc pieptul barbatilor cu martisoare (si daca ai uitat de martisor, sa nu ai asteptari prea mari de 8 Martie), de Paste aceste asteptari cresc, mai ales ca in aceeasi perioada e si ziua mea.

Si oricat de mult as iubi florile si ciocolata, pentru cadoul de Iepuras si ziua mea ma astept la ceva pentru trup, nu doar pentru suflet, ma astept la o rochita, sau o camasuta, sau o fustita, un pantofior sau o sandaluta...sau ceva, orice, de imbracat sau incaltat pentru ca oricat de multe as avea, nu sunt niciodata suficiente.

Solutia o ofera cei de la miniPRIX, caci la ei pantofii si hainele costa cat martisoarele.





Ca majoritatea barbatilor, sotul meu nu are rabdare cand mergem impreuna la cumparaturi; sta stingher in usa magazinului alaturi de alti barbati care nu au curajul sa paseasca pe taramul sfant al magazinului de imbracaminte sau incaltaminte. Degeaba ii spun ca exista si raion cu produse pentru barbati, simplul fapt ca eu sunt in cautarea unei perechi de pantofi sau a unei bluzite il face sa-i piara cheful de noi achizitii. Si singura parca nici nu-mi vine sa merg la cumparaturi, nu are acelasi farmec...

Cu prietenele m-am lamurit cum e cu mersul la cumparaturi; trebuie sa-mi rezerv cel putin jumatate de zi daca sunt in cautarea unei rochite sau a unor pantofi... 2-3 ore pentru mine, 2-3 ore pentru ea... iar la sfarsit e posibil sa nu gasesc ce imi place.

Din acest motiv prefer eu cumparaturile online, iar in materie de imbracaminte si incaltaminte, la MiniPRIX preturile chiar sunt MINI.

Pe langa preturile foarte bune la imbracaminte si incaltaminte de dama, barbati sau copii, gasesti lucruri la care nici nu te-ai fi asteptat: biciclete (da, biciclete adevarate pentru adulti si copii), detergenti de rufe, lenjerii de pat, scutece pentru copii, alimente, aspiratoare, aparate frigorifice sau masini de spalat, jucarii, produse pentru casa si gradina, mancare pentru animale... pe scurt tot ce ai putea avea nevoie gasesti intr-un singur loc. 


Carcotasa fiind m-am gandit ca e imposibil sa le aiba pe toate si am dat o cautare in site sa vad daca as putea gasi la ei un surub de exemplu, si ce credeti? Iata-l: e de fapt o lampa sub forma de surub dar mie mi s-a parut extrem de interesanta.

Lampa Surub

Si pentru ca la miniPRIX pantofii si hainele costa cat martisoarele, mi-am concentrat atentia asupra asupra acestor doua categorii.
Tabelul de marimi care ne este pus la dispozitie usureaza orice cautare. Poti afla dintr-un click daca produsul dorit se regaseste in oferta celor de la miniPRIX.

Pantofi din piele naturala

Si poti alege intervalul de pret pe care ti-l doresti.

Pantofi de ocazie

Sau tipul de incaltaminte dorit.

Balerini

Eu zic ca trebuie sa-i vizitati pentru a va convinge.

Puteti intra pe site si de pe smartphone sau tableta prin aplicatiile App Store sau G-Play cine stie, poate vi s-a ars un bec si cautati unul, macar sa vedeti sa tastati la laptop, au dintr-ala pe USB ;)

Bec pentru laptop



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...