miercuri, 16 aprilie 2014

Daca ziua ar avea 48 de ore as avea mai mult timp sa schimb lumea



Imi place sa cred ca functionez cu precizia unui ceas elvetian. Planific in detaliu orice activitate si foarte rar mi se intampla sa fiu luata prin surprindere.
Nu-mi place sa intarzii la intalniri si din acelasi motiv nu prea accept intarziatii. Pentru mine sfertul academic are exact 15 minute, nici o secunda in plus sau in minus, cum am mai intalnit cazuri.




Ceas Davosa CLASSIC 16246655

Pentru a-i educa si pe cei din jur in ceea ce priveste timpul si respectarea acestuia, obisnuiesc sa ofer cate un ceas drept cadou la diverse aniversari (zile de nastere sau onomastice). Nu stiu daca e cadoul potrivit, insa in mod sigur este unul practic. Imi place sa ofer un ceas in functie de stilul fiecaruia: office - mai elegant, sport, casual, fashion. Da, si in materie de ceasuri puteti alege aceleasi categorii ca si la haine.


In acest sens, un furnizor de incredere sunt cei de la watchshop.ro. Aici gasiti ceasuri de birou, de perete, speciale pentru scufundari, vanatoare sau pescuit, ceasuri sortate dupa diferite marci sau categorii speciale.

Ceasuri barbatesti


Din pacate oamenii foarte greu se schimba si atunci am ajuns la concluzia ca in incercarea mea de a-i schimba pierd timp pretios, si ar fi mai bine sa imi schimb eu felul in care ma port cu cei pe care vreau sa-i schimb. Imi este mult mai la indemana si rezultatele sunt mereu pozitive. Dar daca totusi ziua ar avea 48 de ore, nu as renunta atat de usor. Rata de succes ar fi mai mare, iar eu mai motivata sa schimb lumea!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...