joi, 23 ianuarie 2014

Prajitura magica


Am gasit aceasta reteta cand cautam o reteta rapida cu nuca, cocos si ciocolata, preferatele mele atunci cand vine vorba de prajituri.
Numele ii vine probabil de la fenomenul care se produce atunci cand pur si simplu pui niste ingrediente intr-o tava fara sa le amesteci intre ele iar rezultatul este intr-adevar MAGIC. Eu ii zic Prajitura Fast & Furious pentru ca se face atat de usor si te enerveaza cat de rapid dispare din farfurie.
Va las sa vedeti ce a iesit cu urmatoarele ingrediente:



140 g unt topit
190 g biscuiti
100 g nuca de cocos
200 g ciocolata
125 g nuca
500 g lapte condensat
(optional 50 g cereale)

Eu am folosit o tava de 25 x 25.
Se topeste untul, biscuitii se macina la robot sau se dau prin masina de carne, ciocolata se taie bucatele mici cu un cutit sau se rad aschii cu un curatator de legume iar nuca se toaca si ea marunt (nu se macina, altfel se schimba consistenta prajiturii). Aceasta e etapa de pregatire a ingredientelor, urmeaza apoi partea cea mai usoara:

Intr-o tava se pune untul topit, peste el se imprastie in mod egal biscuitii macinati apoi nuca de cocos si stropim cu jumatate din laptele condensat. Adaugam fulgii de ciocolata si cerealele (eu am avut de la Nestle niste cereale, au dat o consistenta mai crocanta prajiturii) apoi nuca tocata marunt si restul de lapte condensat.







Se da tava la cuptor pentru 35 minute la 180 grade. Se lasa sa se raceasca in tava apoi se portioneaza.





Daca mai ramane ceva dupa prima degustare, se pastreaza la frigider.
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...