marți, 29 octombrie 2013

Varza dulce cu carnati afumati

Nu mai mancasem de mult o varza cu carnati ca la mama acasa si chiar imi era pofta. Asa ca, dupa ce am adus de la tara 2 verze infoiate si legumele aferente, m-am gandit sa pregatesc o varza cu carnati...doar ca in prima zi am facut o salata de varza, a doua zi inca nu cumparasem carnatul si asa mi-a disparut pofta de varza...
Noroc cu sotul care, mare bucatar amator (atunci cand are chef), mi-a readus mirosul de varza in nari si pofta pe limba :). 
Prin urmare, sa va arat ce am fotografiat in timp ce sotul gatea:



Ingrediente:
1 varza dulce, aprox. 1 kg
250 gr. carnati afumati
2 cepe
1 ardei gras rosu/gogosar
1 morcov
2 rosii
2 linguri pasta de tomate
1 lingurita boia de ardei dulce
2 foi de dafin
4 catei de usturoi
1 legatura patrunjel verde
sare si piper dupa gust




Mod de preparare:
Varza dulce se toaca potrivit, se presara cu putina sare si se framanta putin cu mainile, ca sa se inmoaie.
Intr-o cratita, se pune ceapa la calit in ulei incins, se adauga ardeiul taiat, morcovul dat pe razatoare si rosiile cuburi. Se lasa sa se patrunda cateva minute apoi se completeaza cu apa fierbinte si se lasa la fiert 5 minute.





Se adauga varza, pasta de tomate si carnatul taiat rondele se lasa la fiert, la foc mic aproximativ 30 min.


Cand varza s-a fiert se adauga sare si piper dupa gust, usturoiul tocat marunt, foile de dafin, boia de ardei dulce si patrunjelul si mai lasam pe foc cam 5 min.





Se serveste cu mamaliguta si ardei iute.
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...